Bli medlem i dag!

Et medlemskap i Kunstforeningen koster kr. 350,- pr. person og et husstandsmedlemskap koster kr. 150,-.

Kontakt oss på epost: Elisabeth.Tindeland@haugesund.kommune.no for å få tilsendt faktura på e-post, eller få tilgang til medlemsappen Gnist.

GNIST er det nyeste hjelpemiddelet til Haugesund kunstforening. Appen er gratis og viser gyldig medlemsbevis ved inngang i Haugesund billedgalleri dersom du ikke har medlemskort med gyldig oblat. GNIST holder deg også oppdatert på aktivitetene i kunstforeningen og kan brukes til å betale medlemskontingenten.

Du kan også få tilsendt faktura i posten ved å ringe Elisabeth Tindeland på tlf. 52 70 93 60

Velkommen som medlem!

Hva får du om du blir medlem?

• Gratis lodd i årets store kunstlotteri
  • Gratis adgang til alle utstillinger i regi av Haugesund Kunstforening
  • Nyhetsbrev på epost
  • Invitasjon til en rekke spesialomvisningerkunstforedragkonserter
  • 15 % rabatt på innramming hos Dahls rammeverksted
  • Gleden av å støtte en av landets mest aktive og betydningsfulle kunstforeninger!